27 Eylül 2010 Pazartesi

Final Yazısı...

iyinet forumda az önce söylemiştim final yazısı yazacağımı... Yazının biraz uzun olacağını da yine oradan belirttim. Efendim ben bu işlere gireli yaklaşık 2 yıl oluyor. Bolubeyi ise tamamen yeni bu alemde. Biz SEO adına çok şey değil hiç bir şey bilmeyen iki kafadardık. Sonra benim takıldığım forum olan iyinet'te bu yarışmanın başladığını gördük. Ödülleri gördük. Sonra dedikki hadi katılalım. Belki bir şeyler öğreniriz. Bilirsiniz Türk insanı her zaman bilgiye açtır. Hele ki para edecek bilgiye her zaman :)

Neyse efendim girdik işte yarışmaya altı ay boyunca çalıştık çabaladık. İlk zamanlar hep dediğimiz gibi 17. sayfalardaydık. Sonralarda ilk sıraları zorladık, şimdi de dördüncüyüz işte. Yarışma boyunca çok şey öğrendik. Pek çok dostluklar kurduk. iyinet forum'da kimseyle kırgınlık küskünlük yaşamadık çok şükür. Yarışma boyunca bazen tartışmalar alevlenmeler oldu ama asla bunlar saldırı haline gelmedi. Ben açıkçası yarışmanın çirkefleşeceğinden korkuyordum ve bu nedenle de Blogger hostingden yana tutum sergiledim. Tabi o dönem bolubeyi çok az şey biliyordu. Şimdi Blogger mı Wordpress mi desem heralde saldırı ihtimaline rağmen Wordpress der :)

Yarışmanın artık son dakikaları ve bu artık benim final yazım. Daha yazı yazmam bu siteye. Çünkü artık her şey bitti. Gün boyu hangi site yarım saat kırk beş dakika aralıkla yazı eklemiş? Nerde görülmüş bu sıklık? Hele SEO yarışmalarında. Son günün hatırı için rekora imza attık ama Google bizi spam yapıyor olarak algıladı heralde. Hal böyle olunca da işler karıştı ve biz dördüncülüğe düştük. Ama daha önce de dediğim gibi çıkmadık candan ümid kesilmez. Allah büyük :) Her zaman dediğimiz gibi hakkımızda hayırlısı. Ama ben şu anda şöyle dua ediyorum: Allah'ım ikinciliği önce hayırlıya çevir sonra nasip et :)

Artık yazacak pek bir şey kalmadı. Buradan Misafir'i tebrik ediyorum artık birinciliği tescillendi gibi bir şey. Uggur'a da başarılarının devamını diliyorum Wordpress'in olanaklarını çok iyi kullandı. Reis'e bir şey demiyorum çünkü bizim koltuğumuzda oturuyor, canı sağolsun artık. Bize çay ısmarlarsa sorun yok. Biz zaten dördüncüyüz. Eskisiben için biraz üzüldüm açıkçası son bir aya gelene kadar hep iyi yerlerdeydi. Son ayda sakat durumlar oluştu. Neyse iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması böylece bitiyor... Başka SEO yarışmalarına da katılacağız artık. Tecrübe de kazanmışken bu işten biraz para kazanalım diyoruz :)

Biraz da yarışmadan sonra neler yapacağımızdan bahsedeyim sizlere sayın okuyucular... Bu yarışma malum artık son dakikalarını yaşıyor. Hal böyle olunca da ileriye dönük planlar yapmak gerekiyor. Biz de 1 hafta öncesinden planlarımızı yaptık Emrullah (Bu arada Emrullah bizim bolubeyi'dir. İsmini ilk kez telafuz ettim sanırım :) ile beraber. İngilizce bloglar açacağız ve onun Adsense hesabını kullanarak kazanç sağlayacağız. Bu kararımızda iyinet forumda gördüğümüz bir makale etkili oldu. Bakalım bu işte dikiş tutturabilecek miyiz? Zaman gösterecek bunu da bizlere. Ama trgy kullanıcı isimli arkadaş 4 tıklamaya 2 dolar civarında almış. Edindiğimiz bilgiler ışığında daha iyi rakamlar kazanırız diyorum ya bakalım o da nasip işi. Yarışma boyunca söylediğimiz ve bundan sonra da söyleyeceğimiz gibi; "Hakkımızda hayırlısı..."

Artık yarışmanın son 20 dakikası içerisindeyiz. Her ne kadar ben bu yazıyı 21:30 civarında kaleme almış olsamda son 20 dakikada yayınlanacak şekilde ayarladım. Son 20 dakikada şu ankine göre süpriz olmazsa yarışma böyle biter. Biz de Emrullah ile beraber 1250 Türk Lirası ödülümüzü paylaşırız. Aslında 2000 Türk Lirası olsaydı alacağımız ve yapacağımız çok şey vardı ama nasip işte... Neyse sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları, birazdan Emrullah'ın tevekkül yazısı da yayına girecek. Onu okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Artık son anlar olduğundan ve yazı içi linklemenin pek bir işe yaramayacağını düşünmemden yazı içerisinde hiç bir yere link vermedim yine. Umarım bunun bize getireceği bir avantaj vardır. Son iki cümlem alakasız ve boş olmuş olabilir. Zaten amaçsızca yazdım o iki cümleyi. İçerden Ezel dizisinin sesleri geliyor ondan kafam karıştı biraz :)

Neyse efedim artık, bir başka platformda sizlerle yine görüşmek ve sizler için yine yazı yazmak isteriz. Bakalım gece saat 12'de neler olacak diyeceğim ama yarışma gece üçte bitecek heralde. Şimdi cevap bekliyorum bakalım. Sanırım gece 3'te bitecek ama emin değilim, yazı yayınlanmadan cevap gelirse yazarım buraya. Bu satırların üstü çizilmemişse yapacak bir şey yok cevap gelmemiş demektir.

Efendim herkes hakkını helal etsin. Benden yana herkese helal olsun... iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasından ve benden bu kadar efendim. Allah'a emanet olun. Hayatınız boyunca her şey gönlünüzce olsun... Son kez yarışma blogundan iyi geceler diliyorum...

1 yorum:

  1. Sizlerden böyle şeyleri görerek bizde birşeyler öğreniyoruz başarılarınızn devamını dilerim

    YanıtlaSil