27 Eylül 2010 Pazartesi

Sayısal Tasarım ile Seo

İyi ikindiler iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu takip severler. Şu anda sayısal tasarım dersinde bu yazıyı yazıyorum. Daha doğrusu sayısal tasarım dersinin labaratuar dersindeyim. Az önce kontrol linkine tıkladığımda üzücü bir tabloyla karşılaştım ve inanmak istemedim doğal olarak. Biz 2. sıraya çıkmayı beklerken 4. sıraya düşmüşüz. Belki de şu an dalgalanma oluyor ve sıralamalar olduğu gibi değişecek. Google'ın sağı solu belli olmuyor her an her şeyi yapabilir. Tahmin ediyorum ki şu anda bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacıları hop oturuyor hop kalkıyor, sıralamalar dans ediyor. İçimden bir ses hala 2. sıraya çıkacağımızı söylüyor.

Ben en iyisi biraz sayısal tasarım dersine değineyim. Burada teorik olarak 1 ve 0 sayı sistemlerini ve bununla ilgili kapıları gördük. or, and, exor gibi. Daha sonra ISE programı üzerinde çalışmalar yaptık. Burada kod yazdığımız söylenemez tam olarak, kapıları ekrana yapıştırdık ve kod kısmında ufak tefek değişiklikler yaptık o kadar. Bunları ozanti derse giremediği için anlatıyorum ki ön bilgi sahibi olsun diye. Eğer ozan sayısal tasarım dersine girerse yabancılık çekebilir yoksa. Aslına bakarsanız sayısal tasarım ile seo arasında bi bağlantı yok. Dolaylı olarak bir ilişkisi var aslında. Bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda çok da fazla ayrıntıya girerek webmaster takipçilerini sıkmak, boğmak istemiyorum. Bu yazımız biraz kısa olsun belki de Google böyle seviyordur. Deneme yanılma yöntemi diyoruz buna. Hadi iyi akşamlar. Derste başladığım makaleyi dersten sonra bitiriyorum, benim için uğraştırıcı oldu biraz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder