27 Eylül 2010 Pazartesi

Seo'da Kanser Olma Tehlikesi

Hayırlı akşamlar değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanları. Şimdi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları akıllarından geçiriyordur, niye her yazının başında farklı tabir kullanıyor diye hemen cevaplıyayım. Ben monotonluğa karşı bir insanım desem de inanmayın çünkü Google aynı yazı diye algılamasın diye böyle yapıyorum. Bu da bir seo tekniği sayılabilir aslına bakarsanız. Dediğim gibi Google da sıralamalar dans ediyor, kimin kaçıncı olduğu tam olarak belli değil. Bir yandan da bizim backlink sayılarımız biner biner azalıyor, o da ayrı bir dert. Biz seoda kanser olma tehlikesi başlıklı asıl konumuza gelerek yeni bir paragraf açalım.

Yahu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları az önce dediğim gibi dersteydim ve bir yandan da sıralamaları kontrol ediyordum. Bir baktım üçüncülüğe çıkmışız hatta şaşkınlıktan çantayı düşürdüm yere ve yanımdakiler de bana baktı ne oluyor diye. Ben de siz dersinizi dinleyin yok bir şey dedim. Aradan 10 dakika geçmeden bir daha kontrol linkine tıkladım ve yine dördüncüyüz. İşte bu yüzden seo yarışması adamı kanser eder diyorum(Allah korusun). Şaka bir yana neyin ne olacağı belli olmuyor, insan delirecek gibi oluyor, hele ki paraya ihtiyacınız varsa. Ama ben yine de buna da şükür diyorum.

Biz bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na katılırken hiç bir şey bilmiyorduk ve ilk 10'a girebilir miyiz diye düşünüyordum. Ama zamanla sıralamada yükseldikçe gözümüz doymamaya başladı, hep daha iyisini istedik. Bunlar insanın doğasında var olan şeyler. Hep daha iyisini daha yukarısını istiyoruz, şükretmesini bildikten sonra sorun yok aslında. Yoksa kendimizi de geliştiremeyiz bu tür iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması gibi yarışma vb. şeylerde. Seo'da kanser olma tehlikesi bu işte, makalemi noktalandırıyorum. Bunları da okumadan geçmeyiniz sayın iyinetliler...
gazili olmak ayrıcalıktır
SEO ve Alan Adı
SEO İpucu - İçerik Kod Oranı
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile SEO Teknikleri-11
Frmtr Trkygnclr'de Eski Yerimize Dönmüşüz
İlk yazımı özenle okuyunuz, sonra özet çıkarınız. Bundan sınav yapabilirim internet üzerinden. Neyse Allah bütün kanser hastalarına acil şifa versin(amin) görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder