27 Eylül 2010 Pazartesi

Tevekkül Ediyoruz Artık

Hayırlı akşamlar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları ve yarışmacıları. Artık son dakikalara girmiş bulunuyoruz ve hepimiz heyecanla bu yarışmaın hayırlı bir şekilde sonlanmasını bekliyoruz. Bu geçen 6 aylık sürede elimizden geleni yaptık her ne kadar ufak tefek hatalarımız olsa da. Çok büyük tecrübe edindik, yeni yeni bilgiler öğrendik. Yani bu yarışmadan para kazanmasak bile öğrendiklerimiz bize ve bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yarışmacılarına kar kaldı. Eminim herkes bu durumdan memnun. Her şey para değil, belki bu yarışma bize ileride iş hayatında da faydalı olacaktır. Aynı zamanda manevi açıdan da yararları vardı. Ben bu yazımı Saat 19.00'da yazıyorum ve yarışmaya az bir süre kala ekleyeceğim nedeni ise aşağıdaki paragrafta.

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severlerimiz tevekkülün anlamını biliyorsunuzdur ama bir daha açıklayayım ben isterseniz. Tevekkül bir işe giriştikten sonra insanın elinden geleni yapıp gerisini Allah'a bırakmasıdır. Biz de 6 ay boyunca bu webmaster yarışması için elimizden geleni yaptık, çabaladık ve yarışmanın bitimine az bir süre kala Allah'a havale ettik. Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin. Artık kimin nasibinde ne varsa onu alacaktır bu yarışmadan gerek maddi gerekse manevi. Ben ozanti ve benim bu yarışmadan nasibimizi aldığımızı düşünüyorum. Artık yazımı sonlandırıyorum, TEVEKKÜL EDİYORUZ ARTIK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder