27 Eylül 2010 Pazartesi

Yarışmanın Bize Kazandırdıkları

İyi akşamlar saygı değer iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sakinleri. Geride bıraktığımız 6 aylık süreçte bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması bizlere ne kazandırdı bundan bahsedeceğim. Özellikler kendilerini ilk sayfada bulan yarışmacılara gelsin bu webmaster yazısı. Bu makaleyi okulda yazıyorum ve makalemi bitirdikten sonra eve geçeceğim biraz da evde devam edeceğim. Yarışmanın bitmesine de 5 saatten az bir süre kaldı. Gelelim başlık konumuz olan yarışmanın bize kazandırdıkları konusuna.

Hiç şüphe yok ki bu yarışma hem maddi hem de manevi katkılar sağladı bize. Maddi kısmını biliyorsunuz zaten, ilk 10'a girenlere verilen para miktarları. Şimdi tekrar tekrar ne kadar para verileceğini saymak istemiyorum burada. Ben asıl manevi katkılarına değinmek istiyorum. Bu seo yarışması bize sabırlı olmayı öğretti, örnek olarak biz ilk başlarda 17. sayfadaydık ve sabırla bekleyerek 1. sayfada kendimize yer bulduk. Diğer bir manevi yararı ise azimli olmayı öğretti. Şimdi ilk sayfadaki sitelere incelediğimde bazılarının aylardır yazı eklemediğini gördüm ve ona rağmen ilk sayfadalar. Halbuki biraz uğraşsalar birinci bile olabilirlermiş. Bizim de yine 17. sayfadan 1. sayfaya gelmemiz büyük bir azim örneği idi. Aynı zamanda iyinet forumda rakiplerimizle yaptığımız sohbetler bizlere arkadaşlığı öğretti. Hatta şu anda bu yazıyı yazarken bir yandan da foruma girip sohbet ediyorum işte bu çok güzel bir şey. Hele ki benim için, çünkü ilk defa bir forum sitesine üye olup yorum yazıyorum, keşke daha önceden yapsaydım demeden de geçemiyorum. Gördüğünüz gibi bu yarışma maddi ve manevi yarar sağlıyor hepimize. Artık makalemi bitirmenin vakti geldi eski nostaljik yazılarımızı da paylaşıp bitiriyorum burada:
Genel seo teknikleri
emre kılınç
mengen çırdak köyü
mengen çırdak köyünde korkutma sanatı
Güzel köyüm mengen çırdağı özledim, bir daha ki yazı iple çekiyorum. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarını da oraya beklerim. Görüşmek üzere Allah'a emanet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder