13 Ekim 2010 Çarşamba

Teşekkür Yazısı

Selamın aleyküüüm sevgili okurlarım, her ne kadar şu anda okurum olmasa da yakında olacak nasıl olsa. Bugün itibariyle sitem indeks almış durumda ve alexada da sıralamam gözüküyor çok şükür. Yavaş yavaş sizler için faydalı olan yazılarımı paylaşmaya başlayacağım. Bu sıralar hem ziyaretçim olmadığı için hem de yoğun olduğum için doğru dürüst yazı ekleyemiyorum.

En iyisi asıl konumuza gelelim, bu siteyi açmamda ve reklamları yerleştirmede büyük katkısı olan Ozan'a yani ozantiye teşekkürlerimi sunuyorum. Ozanti ne diye sorarsanız sonundaki ti boru sesinden geliyormuş kendisi öyle söyledi. Hatta onun sitesine şuradan bakarak daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.Kendisi ayrıca tam bir kodamandır, zaten kodaman olmasa benim site biraz zor açılırdı:D Bu konuyu da burada kapatarak ve tekrardan teşekkür ederek noktalıyorum.Bolubeyi sitesine beklerim hepinizi...

Seo teknikleri açısından kısa yazı yazmayı uygun görmüyor Google, bu yüzden ben de biraz uzatayım makaleyi her ne kadar teşekkür yazısı dışına çıksam da. Bugün Türkiye-Almanya eleme maçı var ve birazdan ozanti ile birlikte karadeniz çay ve simit evine giderek seyredeceğiz. Şimdiden heyecan başladı diyebilirim. Neyse hadi iyi akşamlar daha yapılacak çok iş var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder