11 Mayıs 2010 Salı

"iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" Şiimdi de Bitlis

"iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" okurlarına selam olsun.Dün de Bitlis'ten geldim.Bir Bolu'dayım bir Gölbaşın'dayım.Evde durduğum yok.Bigün boludan "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" na yazı çıktı,bigün gölbaşından "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" na yazı çıktı,şimdi de bitlisten "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" na yazı çıkıyor.Babamın orda arkadaşı vardı bi ziyaret edelim dedik.Oraya gittiğimde keleş sesleri yankılanıyordu,bir yandan skorsky helikopterler havalarda süzülüyordu.Ben de onları seyrediyordum.İlginç bir atmosfer.Ama her sene gittiğim için alıştım.Bu sırada da "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" na yazı çıkarmayı planlıyordum.Bu günlük de bu kadar hadi eyvallah........

1 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"

    YanıtlaSil