5 Mayıs 2010 Çarşamba

Mengen’de 2. gün

19 nisan 2010 günü “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na eklediğim yazıda bahçe bellediğimi,çapa yaptığımı ve çim kestiğimi yazmıştım.Bu olay hatırlarsanız gölbaşında olmuştu.Bu sefer de Mengen de benzer şeyler başıma geldi.Dün babannemin fasulye ekmesi için toprağı kazdım,sonra eniştem inşaatta uğraşıyordu ve beni çağırdı.Orda da hortumla su tuttum ve temizlik yaptık.Ne demişler,temizlik imandandır.Geçen hafta gölbaşında çalıştığım için “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na yazı çıkmıştı.şimdi de boludan “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na yazı çıktı ve bu yazıyı ekliyorum. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na hayırlı uğurlu olsun.Ama kısa oldu bu kadar yazı.En iyisi ben biraz daha bişeyler saçmalayayım.Bugün hava güneşli ördekler vakvaklıyor,köpekler havlıyor kediler acayip sesler çıkarıyor(mart ayı değil ama),kuşlar ötüyor ve ben de mal gibi bunları dinliyorum.Bu kadar yazı yeterli sanırım hadi eyvallah…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder