3 Mayıs 2010 Pazartesi

"iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" Ve Mengen…

           Uzun bir aradan sonra tekrardan selamınaleyküm “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” takipçileri.Dün itibariyle Mengen’e gelmiş bulunmaktayım ve çok mutluyum.Geldiğimde beni ördek kovaladı köyde.Yanlış duymadınız “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” okurları,ördek kovaladı.Bugün gayet güzel geçiyor.Temiz hava alıyorum.Bolu’nun eşsiz doğası beni çok mutlu ediyor.Az önce balkona çıktım ve şöyle bir manzarayı seyrettim, kedinin yemeğini verdim o da afiyetle yedi.Bir yandan da “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” için biraz düşündüm ve her zamanki gibi “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” nda yazı yazıcam diye saçmaladım.Ama sorun yok çünkü bu siteyi okuyan okur da yok.Yani “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” okurları veya “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” takipçileri dedğime bakmayın siz.Neyse konu Mengen’den açılmıştı nerelere geldi.Bu da “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” nın özelliği işte..:)

1 yorum:

  1. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”

    YanıtlaSil