9 Nisan 2010 Cuma

4. Gün

“iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”ndaki 4. Günümüzün ilk saatlerinde ilk yazıyı ben yazmak istedim.Çünkü “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”nı oldukça önemsiyoruz. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”na girdik gireli saçmalıyorum ama ne yapayım “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”nın kuralları böyle. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”nı düzenleyenler böyle istemiş. Bu yaz Bolu’ya gitmeyi düşünüyorum. Bolu’ya gidince de “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”için yazılar yazacağım.Tabi “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”kurallarına uyarak.Bizim köyde güzel bir mekan var “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”yazıları yazmak için.Ama bir sorun var ki o da “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”adresimize gönderemiycem çünkü internet yok.Neyse bu yarışma için baya bi kafa yordum.Son olarak sloganımızı söyleyeyim: “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”, “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”, “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”….Hadi sağlıcakla kalın….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder