11 Nisan 2010 Pazar

Boluspor Yine Yenildi

2 senedir playoff’dan dönen Boluspor dün Konyaspor’a yenildi.Bu takım beni deli edecek!Şimdi 8. Sıraya kadar geriledi.Halbuki ilk 6’ya girmesi lazım.İşte bu yüzden sıkıntılıyım. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”na içimi dökmek istedim. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” ile ne ilgisi var diye sorabilirsiniz, ben de bilmiyorum tam olarak bu yazının “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” ile ne ilgisi var? Neyse laf “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” ndan konu açılmışken; “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” kelimesini cugıl da arayım dedim ilk iki sayfada bulamadım.Bu üzücü bir durum.Ama sorun değil şu yaz tatili bi gelsin hallederiz. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” kelimesiyle ilk sıralarda çıkarız.Bu arada bizim siteye(pozgur’a) zar atma programı ekledim.Bi bakın bakalım.Neyse benim sınavım var yarın. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na yazı ekleyecem diye sınavda duvara toslamayım.Haydi görüşürüz…Bekle bizi “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması”…Bu arada başlık Boluspor ilebaşladı farklı bitti. “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” gereği böyle ne yapalım.Nerden nereye…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder