19 Nisan 2010 Pazartesi

"iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" Bahçe Bellemek

Selamın aleyküm "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" okurları.. Bugün amelelik yaptım başlıkta da belirttiğim gibi.Annanem az bi bellenecek yer var dedi,belledim orayı sonra oranın 3 katı kadar daha yeri belledim cebren ve hile ile..Bununla sınırlı kalsa iyi,sonra çapa yaptım.Peki size soruyorum "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" okurları, bana bu yapılır mı?Evet "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" okurları bu yapıldı.Daha bitmediiii sonra bi de çim kestim.Tabi ben bu işleri yaparken "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" nı düşünüyordum bir yandan."iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için ne yazsam diye.Bu şekilde bi yazı çıktı işte.Allah annanemden razı olsun.Sayesinde "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" için yazı çıktı işte.Neyse görüşmek üzere kendinize kib gömdüm "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" okurları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder