7 Nisan 2010 Çarşamba

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması altındaki ilk yazımı bu adreste yazacağım için çok heyecanlıyım. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nın bir ayrıcalığı olsa gerek.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nı ilk duyduğumda garibime gitmişti.Sonradan anladım ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması aslında yararlı bir yarışma. Bu yüzden ben de iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması içerisinde yer almak istedim. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nın yer almak istememin diğer bir sebebi de iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nın cv'me katkısı olacağını düşünmem.Mülakatta bana sorarlarsa iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması na katıldım diyeceğim. Belki işveren de iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması na katıldığım için beni işe alacak. Eğer işverenin iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ndan haberi yoksa beni işe almayabilir. Böylelikle iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nın yararını görmemiş olurum.Sonuç olarak iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması na katılan bütün herkese iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nda başarılar diliyorum. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nı dostluk kazansın yani biz kazanalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder