12 Nisan 2010 Pazartesi

"iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" Dersanede Gözetmenlik

Bugün dersanede gözetmenlik yaptım.Gözetlerken aklıma “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” geldi.Acaba “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” için nasıl bir yazı eklerim diye düşündüm.tam elime kağıt kalem aldım ki sonradan gerek yok dedim kendi kendime.Çünkü elimin altında klavye oldumu ilham perisi geliveriyor.Aynı şu anda olduğu gibi.Böylelikle “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na yazı eklemiş oluyorum.İyi ki dersanede uğraşmamışım “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” için.bu arada yarın sınav var ama pek çalışmadım burada “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” na yazı ekliyorum.Hayırlısı olsun bakalım..“iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” nada şu an kaçıncı durumdayız bilmiyorum ama “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” nada pek iyi durumda değiliz onu biliyorum..Ama yine de “iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması” nı kazanacağımızı düşünmekteyim...Benden selam olsun bolubeyine....(a.s.)

1 yorum:

  1. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"

    YanıtlaSil