22 Ağustos 2010 Pazar

Ah Şu Bahçe İşleri

Uzun bir aradan sonra iyi geceler diliyorum sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları..Başlığa bakınca Gölbaşı'nda olduğumu anlamışsınızdır heralde.Bugün 2-3 gündür çim sulama,çim kesme,ağaç sulama gibi basit işlerle uğraştım.Ama iş ne kadar basit olsa da oruç olduğum için susama problemi yaşadım.İlk gün gölbaşna gittiğimde çimleri keseyim dedim makina bozuldu,Bahçeyi sulayım dedim sular kesildi.Şans bakın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri!!! Buradan ozan arkadaşıma sataşmak istiyorum.Hala backlink sayısını veren sitenin ismini yollamamış.Yaklaşık 1.5 aydır bekliyorum hacıııııııııııııı.:)) Neyse bu kadar sataşma yeter.Yarışmamıza dönelim;iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın son tarihi 27 Eylül'müş.Çok az süre kaldı ve biz hala 5. sıradayız.Buna da şükür;hele ki ilk zamanlar 17. sayfada olduğumuzu düşünürsek iyi de oldu çok da güzel iyi oldu tamam mı:))Bugün ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazım da biraz kısa olsun artık hadi hayırlı geceler....

1 yorum:

  1. Okuyor muyum bahçivanlık mı yapıyorum anlamadım??Neyse iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda olur böyle şeyler,kafaya takmıyalım:)

    YanıtlaSil