31 Ağustos 2010 Salı

Çevirisini Yap Sorunu Hallolmadı

İyi geceler muhterem iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severler. Hatırlarsanız bir kaç gün önce ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda çevirisini yap sorunundan kurtulmak için 4-5 gün yabancı sitelere backlink vermeye ara verceğimizi belirtmiştim.Ve o 4-5 gün çabucak geldi geçti ama çevirisini yap sorunu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemizde bitmedi.Tabi bu arada ben de yaklaşık 100-150 tane backlik verilebilecek Türkçe site bulmuştum ve onlara devam etmiştim.Hala hepsi bitmedi daha da devam edeceğim.Şu anda iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemizin backlik sayısı 800'ü geçti, fakat sıralamamız değişmedi.5.sırada durarak yerimizde sayıyoruz.Buna da şükür tabi şikayetçi değiliz.Ha bir de sitemize bu sorunu halletmek için "charset=windows-1254" html kodlarını da ekledim.Pek bir işe yaramayacağa benziyor ama bunu zaman göstericek bakalım.Umarım çevirisini yap sorunu bir an önce halledilir.Hepinize iyi geceler ve iyi sahurlar diliyorum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları kendinize iyi bakın...

1 yorum:

  1. Bugün rüyamda İyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndaki sitemizin çevirisini yap sorununun çözüldüğünü gördüm hadi hayırlısı:)

    YanıtlaSil