10 Ağustos 2010 Salı

Hacklink ve Seo Yarışmasında Son Durum

Pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizantileri (ohaa!) akbaba otuz beş numaradan yaptığımız SEO makalesi yayınına hoş geldiniiz! Bugün efendim biraz hacklink olayından bahsedeceğim. Hacklink ile ilgili iyinet forumun sahibi trgy arkadaşımız bir açıklama yapmış bugün. Açıklamayı aynen aşağı kısma ekliyorum.

Bile bile lades olmaya gerek yok. H*cklink alan arkadaşları görüyorum. Her ne kadar onların aldığını kanıtlayamasam da bu tavırlarını 1 hafta içinde bırakmazlarsa kurallar da bir kaç ekleme ile sertleştireceğim. 4,5 ay bitti doğru düzgün gidiyorduk ama hile yapacak kişileri bu saatten sonra affetmiyeceğim görmemezlikten gelmiyeceğim. Başkasının emeğinin ezilmesine olanak vermem.

Hacklink ile uğraşanlara biraz uyarı;
1- Herhangi bir açığınızı bulduğumda sağdan soldan kanıt toplayıp hacklink aldığınızı kanıtlarsam anında yarış dışı ederim. (Bilerek hacklink alanlardan bahsediyorum hacklink saldırısına mağdur düşenlerden değil zaten dipnot kısmında karışmıyorum demiştim ama göz göre göre alan olursa da affetmem.)

2- Sitenizi didik didik edip incelerim herhangi bir tanıtım yazısı satışı, herhangi bir link çıkışı bulur yine elerim affetmem.

Bu sözlerim ve tehditvari yazılarım sadece hacklink ile uğraşanlar içindir. Uğraşmayanlar okumasın bile bu yazıyı işine baksın ve korkmasın. Kimin hacklink eklediğini veya kimin hacklink saldırısına maruz kaldığını iyi biliyorum.
Durum böyle olunca işler biraz karışacak gibi görünüyor. Biz hacklinke karşıyız ama bilmeden yaptığımız bir hata olduysa da öğrenip haksız rekabet yaratmamak için bu hatalarımızı geri düşmek pahasına bile olsa gidermek, düzeltmekten yanayız.

Pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları bugünlük yazımız bu kadar. Yarın başka bir yazıda görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. bu bir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısıdır.

    YanıtlaSil
  2. Hayır bence bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı olsa gerek:))

    YanıtlaSil