17 Ağustos 2010 Salı

Seo Tekniklerinde Alexa Sıralaması

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına selamlar,iyi sahurlar...Seo teknikleri adlı yazı dizime başlığımı değiştirerek devam ediyorum.Hatırlarsanız 14'ten başlamıştım ve geriye doğru gidiyordum ki bugün bir değişiklik olsun dedim.Bugün Seo tekniklerinden en önemlilerinden biri olan alex sıralamalarından bahsedeceğim.Alexa;dünyada bütün web sitelerinin ziyaret edilme oranlarını ölçen sıralama sitesidir.Yalnız kaç ziyaretçi siteyi ziyaret etmiş ona bakmaz;aynı zamanda siteyi ziyaret eden kişinin ne kadar süre durduüğunu da dikkate alır.Zaten iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları hatırlarsa daha önce ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımda da bu seo tekniğinden de bahsetmiştim.Yani bir site alexa sıralamasında ne kadar üst sıralardaysa o kadar iyi.Örnek verecek olursak biz şu an 887 bininci sıradayız.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda şu anda ilk sırada bulunan site ise 370 binlerde.Bu da alexa sıralamasının seo tekniği açısından ne denli önemli olduğunu gözler önüne seriyor sanırım.Her gün alexa sıralaması değişir genelde.Fakat geçenlerde 3 gün boyunca bizim sitemizde hiç bir değişiklik olmadı ve bir kaç gün 928 bininci sırada takılıp kaldık.Bu arada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları merak edebilir bu sıralamaları nerden öğreniyoruz diye;hemen söyleyeyim mozilla add-ons'dan alexa toolbar eklentisi indirilerek öğrenebilirsiniz.Eğer bizim sitemizin alexa sıralamalarını merak eden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanları olursa bu eklentiyi indirerek bu bilgilere ulaşabilirler.Bugün ki seo teknikleri adlı yazı dizim bu kadar.Hepinize iyi geceler dilerim veya iyi sabahlar...

1 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması taraftarları farkettiyse 14'ü farklı renklerde yazıyorum.:))

    YanıtlaSil