1 Ağustos 2010 Pazar

İyinet'le Ankara'ya Dönüş

Herkese selamlar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizanları.Dün malesef Ankara'ya dönmüş bulunmaktayım.Daha Aşti'de otobüsten iner inmez üzerime doğru 50 derecelik bir hava esti.Bu yüzden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları arasında Ankara'da yaşayanları kendimle beraber şanssız görüyorum.Bolu'da günler gayet güzel geçiyordu.Ama bir yandan da iyi oldu Ankara'ya dönmem.Çünkü iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile yeteri kadar ilgilenemiyordum.Doğrudürüst yazı da ekleyemedim,Backlink de veremedim.Bildiğiniz gibi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı kazanmak için seo tekniği olarak backlink vermemiz gerekiyor ve bol bol yazı da eklemek gerekiyor.Artık iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri daha önce ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazılarımızdan bunu öğrenmiştir.Bu sıcak hava da yazacak yazı da eklıma gelmiyor.En iyisi ben biraz backlink vereyim.ozanti arkadaşım da zaten backlinke ihtiyacımız olduğundan bahsetmiş.Hepinize hayırlı günler iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları....

1 yorum: