9 Ağustos 2010 Pazartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Oruç Tutmak

Efendim yeniden merhabalar hepinize iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları. Bugün neden böyle bir başlık attığımı merak edenleriniz olabilir. Zaten olmalıdır da (: Efendim malumunuz Ramazan ayı yaklaşıyor. İnşallah oruçlarımızı tutacağız, günahtan uzak duracağız, bedenimizi ve nefsimizi terbiye edeceğiz ama...

Aması şu, ben bugün oruca niyet ettim (Allah kabul etsin dediğinizi duyuyorum, teşekkür ederim) neden oruç tuttuğumu geçeyim efendim. Yaşadıklarıma geleyim. Yaz günü malumunuz, bendeniz de alerjik rinit hastasıyım. Halk arasında bilinen adıyla saman nezlesi... Saman nezlesi olanlar bilir, hapşurmaya başladınız mı etrafın maskarası olursunuz. Muhtemelen de "Hacı bu sefer rekora gidiyorsun!" diyen bir densiz çıkacaktır. Bu lüzumsuz bilgiden sonra oruç ve saman nezlesi alakasını zaten kuran kurmuştur ama ben yine de özet geçeyim:
Oruçluyum, saman nezlesi var, hapşurmaktan bitap düştüm. Çok pis su ihtiyacı var boğazım yanıyor. Kısacası akşamı zor edecek gibiyim. Bakalım Ramazan'da neler olacak? Tahmin etmesi zor değil hapşurmaktan ve susuzluktan genzim yanacak bir güzel ben akşamları zor konuşur bir halde iftar edeceğim :(

Neyse pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sempatizantileri vesairleri... Yeterince başınızı ağrıttım. Hadi bir sonraki yazımızda görüşmek üzere. Kendinize iyi baın, Allah'a emanet olun. Eğer allerjik rinit hastasıysanız sakın güneşte dışarı çıkmayın, tezeği yirsiniz :D Bir de benim gibi oruçlu değilseniz Once Air diye bir hap var doktorunuza danışarak onu kullanın. Bana spreyler vb. şeyler fayda etmiyor ondan dedim. Hadi kendinizi kibiniz. Başbaş...

1 yorum:

  1. bu bir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yorumudur hehehehe (:

    YanıtlaSil