12 Ağustos 2010 Perşembe

Bir Beşinciyiz Bir Altıncıyız

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması taraftarlarına öncelikle hayırlı ramazanlar demek istiyorum her ne kadar geç olsa da.Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ailesine huzur ve bereket getirir umarım.Neyse konumuza gelecek olursak;başlıkta da belirttiğim gibi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda beşinci ve altıncı sıralarda gidip geliyoruz.Nedenini bir türlü anlayabilmiş değilim.Ama buna da şükür tabi ki;çünkü bir aralar ozanti arkadaşım da hatırlarsa 17. sayafalarda geziniyorduk.O zamanlar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı eklemek de hiç içimden gelmiyordu.Bu arada bir kaç gündür iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile ilgilenemediğim için ozanti arkadaşımdan özür diliyorum.Bildiğiniz üzere ostimde çalışıyordum.2 gündür oruç da olduğum için fazla dayanamayıp hemen yatıyordum ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na hakkettiği değeri veremiyordum.Ama bugün işim sona erdi ve kendimi bundan sonra iyice iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na vermeye çalışacağım.Malumunuz üzere Artık sonlara doğru yaklaştık ve seo yarışması sona ermek üzere.Tekrar karşınızda olmak dileğiyle görüşmek üzere...

1 yorum: