3 Ağustos 2010 Salı

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Ostim Sanayi

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları hepinize hayırlı geceler dilerim..Başlıktan belki bir şey anlamamışsınızdır,hemen açıklayayım.Bugün Ankara Ostim sanayisinde çalıştım,hem de günlük yövmiye ile.Gerçekten para kazanmanın ne kadar zor olduğunu anladım burada.Belki şu anda da hem öğrencilik yapıp hem de işe giden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları vardır.Böyle insanlara helal olsun diyorum.Ozanti ile beraber bazen dersanede gözetmenlik yapıyoruz bazen gizli müşterilik işi yapıyoruz ve ufak da olsa para kazanıyoruz.Zaten şu dünyada herkes(iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması dahil) para kazanmak için çalışmıyor mu?Bu arada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda tekrar 5. sıraya yükselmişiz.Şunu göz önünde bulundurmak gerekir ki ben uzun bir süre köyde kaldım ve doğru dürüst iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile uğraşamayarak ozanti arkadaşımın üstüne fazla yük bindi.Ama bundan sonra yarışma bitimine kadar her fırsatta iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile uğraşacağım.Bu da demek oluyor ki 1. sıraya yükselmemiz çok da zor değil.Sadece belli başlı seo teknikleri kullanarak bu işi başarabiliriz.Neyse konu başka yerlere dağıldı.ostim'den girdik seo yarışmasından çıktık.haydi görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. şimdi işte büyük risk aldık hacı. yarın ilk 4'e giremezsek sıçtığımızın resmidir.

    YanıtlaSil
  2. başlıklara ve sitenin çeşitli yerlerine bak göreceksin :D

    YanıtlaSil