11 Ağustos 2010 Çarşamba

Paypal Site Entegrasyonu

Merhaba iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunun pek değerli ve de pek önemli muhterem takipçileri. Bugün webmaster arkadaşlarımızın bir kısmının işine yarayacağını, Google üzerinde aradıkları ve bulamadıkları bir takım Paypal fonksiyonlarını benim de nasıl bulamadığımdan bahsedeceğim. Evet garip gelmesin size çünkü ben de bulamadım bu fonksiyonları.

Efendim Paypal ile ödeme alabileceğimiz bir üyelik sistemi üzerinde çalışmalarımız devam ediyor. Bu nedenle bu sınıflar yahut kodlar lazım bize. İngilizce pek çok makale var ama bizde ingilizce yok. Dolayısıyla işler karışıyor. Ben de bunu sizlerle paylaşayım istedim.

Eğer paypal fonksiyonlarını ingilizceden çevirebilirsem, Türk webmaster arkadaşlar için hayrına dağıtacağım. Neyse efendim. Bugünkü yazımızın da sonuna gelmiş bulunuyoruz. Yazı bitti sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Hadi dağılın artık sitelerinize doğru. Yavaş yavaş eliniz de çarpı işaretine doğru gitsin sayfayı da kapatın bakıyım. Baş baş mıncırıldınız yanaklarınızdan (:

1 yorum:

  1. Bu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısında mıncırıldınız kelimesinin anlamını öğrenebilir miyim hacı?

    YanıtlaSil