12 Ağustos 2010 Perşembe

Ramazan-ı Şerifiniz Mübarek Olsun!

Pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucularu hepinizin Ramazan ayı mübarek olsun. Bizim içinde Ramazan ayının iyi geleceğini düşünüyorum, ilk 2'ye gireceğimizi ümit ediyorum. Umarım boşa çıkmaz. Bu arada birinci olan arkadaşın sitesinde sormuştum, onlarda çeviriden kurtuldukları için hocam var mıdır çeviriden çıkmanın bir yolu manasında varsa bir hilesi bize de öğretin demiştim.

Bugün başka bir yazıda cevap vermişler bana sağolsunlar ama yanlış anlayarak cevap vermişler. Cevap aynen şöyle: "Gelelim gecen sitesini övdügümüz arkadaşın sorusuna bizde seo hilesi yoktur..Google hile sevmez..Alexa hile yer Google yemez..Sen bence seo hilesi arıyacagına çeviri sorununu halletmeye bak.Eger bu sorunu halledersen bir yerlere gelir siten.1. lik içten bile olmayabilir.."

Sağolsun bize böyle destek oldukları için ama ben SEO hilesi değil çeviriden kurtulma yolu sormuştum. Neyse pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımızın sonuna geldik. Hadi bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ailesinin ramazanı mübarek olsun...

    YanıtlaSil