19 Ağustos 2010 Perşembe

Dalgalanmalar Tekrar Başladı!

Bunu ben söylemiyorum. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda birinci sırada bulunan sitenin sahibi olan Misafir nickli arkadaş söylüyor. O söylüyorsa müslümanın görevi inanmak, biz de inanıyoruz. Son 10 gündür siteye doğru düzgün giremesem de bolubeyi sağolsun benim yokluğumu aratmamış. Ona da buradan çok teşekkür ediyorum.
Tabi yarışmada şu anda beşinciliğimiz devam etmekte. yaşanan dalgalanmalar sonucunda birinci sıraya oturmayı ister gönül ama şu an için bu zor görünüyor. Umarız yarışmada emeğimizin karşılığını alırız.
Yarışmadan kısaca bahsettikten sonra sormak istiyorum pek değerli okuyucular, nasıl gidiyor Ramazan? Oruçla aranız nasıl? Sıcakta unutup su içeniniz oluyor mu?

Sizleri bilmem ama ben çok zorlanıyorum oruç tutarken pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları. Daha önce bir yazımda söylemiştim alerjik rinit yani saman nezlesi var. Sabah hapşurukla kalkınca oruç biraz zorluyor haliyle. Neyse efendim kendimle sizleri meşgul etmeyeyim. Bu arada unutmadan bolubeyi backlink ölçebileceğin adresi bizim msn'e (Blogger admin panelini bazen msn gibi kullanıyoruz da :D) yazarım. Hadi sağlıcakla kalın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları...

1 yorum:

  1. Hacı sen en iyisi face'ten mesajla yolla ya da mail at.Yaklaşık 1-1.5 aydır bekliyorum laaaa:))))
    iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda başarılar...

    YanıtlaSil