29 Ağustos 2010 Pazar

Seo Tekniklerinde Yeni Bilgiler

Hayırlı geceler pek muhterem iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması severleri.Bu yarımada epey bi seo teknikleri konulu yazılar yazdım ve her geçen gün daha çok seo tekniği öğreniyorum.Öğrenmekle bitmiyor bu seo teknikleri aynı zamanda uygulama yapmak da gerekiyor.Bu uygulamaları tabi ozanti ile birlikte iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemize uyguluyoruz.Yeni öğrendiğim seo tekniği ise içerik konusu.Yaptığım araştırmalara göre sitenin içeriği tek bir konu üzerine olmaması gerekiyormuş.Örnek olarak biz genellikle seo teknikleri ve spor üzerine yazıyoruz,şu anda bile seo tekniklerinden bahsediyoruz:)Dün aslında bu tekniği öğrenince telefon üzerine yazı yazmak istedim ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemize s5233 hakkında bilgiler ekledim.Bu arada 30 ağustos zafer bayramınızı kutlarım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları.Bugünün değerini bilelim ve yaşatalım.Zaten ozanti arkadaşım da az önce milli bayramımız ile ilgili yazısını eklemiş ben de sadece altına yorum eklemekle kalmayıp bu yazımda da kutlamak istedim.Haydi geceniz güzel olsun sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları,görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. 30 ağustos kutlu olsun frmtr müptelaları.

    YanıtlaSil
  2. ne alak bu yorum buraya nasıl geldi ya? iyinet yarışmasında kafayı blogger yedi. bu arada samsung cep telefonun hayırlı olsun canım kardeşim.

    YanıtlaSil