4 Ağustos 2010 Çarşamba

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Çeviri Sorunu

Yiter artık yaa Google çevirme bizim sitemizi kardeşim, Allah seni tepe taklak getirsin de aradığımızı bulamayalım inşallah! Bu ne abicim ya iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitesi için çeviri istemiyorum dedikçe Google efendiye, benim sayfam Türkçe dedikçe adam gavurca backlink sayın çok o zaman sen de gavurca yazılmışsındır diyor. Böyle mallık olur mu yahu?

Ben Google ile anlaşabildiğim zaman çok iyi şeyler yapaacağım biliyorum ama olmuyor. O beni anlamıyor ben onu anlamıyorum. Neyse efendim...

Allah rızası için bana Türkçe backlink verebilecek insanlara ihtiyacım var. Vallahi sıkıldım artık yahu. Bu arada bolubeyi'ne de sataşmadan edemeyeceğim. Beylik yapmayı bırakmış çırak olmuş, duyduğumuza göre. Hem de Ostim'de. Kendisini tebrik ediyorum. Zaten bey olmadan öncee bunların olunması gerektiğini düşünüyorum. Efendim bir günün daha sonuna geldik iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması esnasında. Haydi bir sonraki gün içerisinde görüşmek dileğiyle. Öptüm yanaklarınızdan. Ya da öpmedim vazgeçtim. Hadi çıkın gidin lan siteden. Canımı sıkmayın valla vurrum hepinizi (:

6 yorum:

  1. Yabancı sitelere backlink vermeyim mi o zaman iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na zararı mı olur?(BOLUBEYİ)

    YanıtlaSil
  2. olmaz hacım sen devam et iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için aynen :)

    YanıtlaSil
  3. Tamam o zaman ben iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için backlink vermeye devam edeyim.

    YanıtlaSil
  4. elbette hacım. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında devam edeceğiz. abi bu aralar nete sürekli giremiyorum idare et biraz. yarından sonra düzelecek inşallah. eski yazılara da yorum atmaya başlayalım istersen,SEO için önemliymiş diye duydum.

    YanıtlaSil
  5. Sen merak etme hagi şimdiden yorum yazmaya başlarım ben.Hem de iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelimesini kullanarak:)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık hacım bugün ben de 3-4 tane yazı girmeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil