7 Ağustos 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve Ben Yazamıyorum

Kaç gündür iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemiz için yazamıyorum. Bolubeyi dostumuza da bayağı yüklendik. Kusuruma bakmazsa sevinirim. Efendim bugün çeşitli riskler aldık benim yapığım 3-5 değişiklik var. Onlardan bahsediyorum. Neyse bugün çok uzun yazamayacağım için sizlerden peşinen özür dileyerek başlayım.

Diğer günlerde hiç yazamıyordum bugün az ama öz yazacağım. Birazdan dizinlerin öneminden bahsedebilirim. Biraz kod yayınlayabilirim. Sonra web tasarım işi ayarlamış bolubeyi bize onu yapmak lazım. Ufaktan başlayacağım. Hareketli içerik istiyorlarmış. Ne kadar fiyat çekeceğimi de bilmiyorum ya adamla bir görüşelim. Ona göre bir şeyler yaparız.

Bugünlük durum raporu bu sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucusu dostlarımız. Bir sonraki daha uzun ve sürükleyici yazılarımızda görüşmek üzere. Malumunuz pek fazla yazamıyorum ben. Hadi iyi günler tatlı rüyalar. Amaan sıcaktan kafam karıştı. İyi geceler. Aman Paşa hoca, Mahmut paşa, paşam :D

2 yorum:

  1. Ne kusuru hacı sanki ben hiç yüklenmedim.Neyse iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda olur böyle şeyler:D

    YanıtlaSil
  2. eyvallah hacım sağolasın. iyinet frmtr yarışmasında başarılar diliyorum sana (:

    YanıtlaSil