14 Ağustos 2010 Cumartesi

Süper Lig Başladı!!!

Gözünüz aydın sayın iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçleri.Tabi futbolu seven iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçilerini kastediyorm.Bugün itibariyle süper ligimiz başlamış bulunmakta ve bir kaç maç da oynandı.Hemen oynanan maçların sonucundan bahsedelim:Galatasaray 1- Sivasspor 2;Eskişehirspor 0- Gençlerbirliği 0;Bucaspor 0- Beşiktaş 1.Hepimize hayırlı uğurlu olsun.Galatasaray öncelikle Mustafa sarp'ın golüyle 1-0 öne geçmesine rağmen maçı mağlup tamamladı ve başta ben olmak üzere Fenerbahçe'li iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarını sevndirdi:)) Beşiktaş'ın attığı golü facebook'da seyredebildim ve Guti'nin asistine hayran kaldım.Golü de Bobo attı.Eminim Beşiktaş'lı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları Guti transferinden oldukça memnundur.Eskişehirspordan oldukça ümitliydim ama beni hayal kırıklığına uğrattılar ve berabere kaldılar.Ama ligin başı olduğu için kesin bişey söyleyemeyiz tabi ki.Bu gece ki futbol yorumum bu kadar.Farkettiyseniz artık gece kuşu oldum:)Hepinize tatlı rüyalar,Bolubeyi kaçar...

1 yorum:

  1. Süper lig başladı ama Fenerbahçe açısından pek de iyi başlamadı.Fenerbahçeli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına başarılar...

    YanıtlaSil