31 Temmuz 2010 Cumartesi

Blogger Kafayı Yemeye Başladı!

Pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucusu arkadaşlar içerisinde eğer Blogger alt yapısı ile yayın yapan arkadaşlar varsa mutlaka farketmişlerdir bu durumu. Yazı sayımız 3 ise 5 gösteriyor bu Blogger.Bir de yeni bir oyuncak eklemişler. İstatistiklerimizi de Blogger üzerinden görebiliyoruz artık. Sayfa gösterimini falan düzgün sayıyor. Bunun yanında bir de eksiği var daha Türkçe olarak hizmet vermiyor.

Efendim bu Blogger ne zamandır böyle diye sorarsanız emin olun ben de tam olarak bilmiyorum. Dün akşam farkettim hoşuma da gitmedi değil aslında ama yazı sayılarının farklı çıkması biraz tuhaf. Yakında çözüm getirmelerini ümit etmekteyiz. SEO yarışması için önemli makale yazamıyoruz son bir kaç gündür farkındayız. Ancak mazur görün arkadaşlar, malumunuz tek uğraşımız burası değil. Dolayısıyla biraz farklı mecralara kaymak da normal olarak algılanmalı değil mi?

Neyse efendim, bugünkü iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazımızın sonuna doğru yavaş yavaş yaklaşıyoruz. Yazımızı bitirmeden önce son olarak okuyucularımızı ve sitemizi ziyaret eden herkesi çok sevdiğimizi söylemeden edemeyeceğiz. Bir sonraki yazımızda görüşmek dileğiyle...

1 yorum:

  1. Allah bu blogger'ı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için ıslah etsin:)

    YanıtlaSil