19 Haziran 2010 Cumartesi

Boluspor Süperlig'de

Selamlar saygılar iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri..Boluspor' lig 2.'si olarak süperlig'e çıkarmanın muttluluğunu yaşamaktayım.Şimdi oyunda tatile çıktım ve transfer dönemini bekliyorum.en iyi oyuncum gökhan Süzen seçildi.İstanbul belediye takımından almıştım 240 bin dolara ve şimdiki değeri 1 milyon doları buldu.Neyse şu transfer dönemi bi gelsin o zaman kaliteli futbolcuları görün siz.tabi şimdi en fazla 2 yabancı alabiliyordum kurallar gereği ama bu sayı süper lige çıkmamla birlikte 6+2'ye çıktı.Bu yüzden 4-5 tane daha yabancı almayı planlıyorum.Bu transferleri yapınca iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda duyurucam merak etmeyin.Görümek üzere.......

2 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması boluspor

    YanıtlaSil
  2. iyinet için sevindirici bir gelişme

    YanıtlaSil