26 Haziran 2010 Cumartesi

Fenerbahçe ve Daum Ayrıldı!

Biraz da kendimden bir şey olsun şu blogda değil mi? Hayat hikayemi anlatayım dedim kisme bana yorum yapmadı. Ben de kafama göre bir şeyler yazayım dedim. Tam bunu dediğim anda bir habere denk geldim maalesef şimdi habere dönmek lazım iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması blogu okuyucuları :) Bu arada ister istemez başlık da değişti. Asıl başlık "Seo Seo Seo Nereye Kadar?" idi ama bilir son dakikalar yok mu

Fenerbahçe'de teknik direktör belirsizliği sona erdi(miş). Haberde yazana göre Cristoph Daum artık kanaryanın antrenörü değilmiş. Bakalım önümüzdeki günlerde yeni sezon hazırlıkları çerçevesinde Fenevin (pardon Fener yazacaktım, Fenrbahçeli arkadaşlar kırılmasın :) başına kim geçecek? Gerçekten çok da lülü desem yeridir. Zaten futboldan hiç zevk almıyorum artık sayın iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması takipçileri...

Her neyse; bu arada yazıda yer vermezsek ayıp olur. Kulüpten yapılan açıklama şu şekildeymiş:
"Teknik direktörümüz Sayın Christoph Daum ve yardımcısı Sayın Roland Koch ile yapılan görüşme neticesinde kendilerinin kulübümüz ile olan sözleşmeleri karşılıklı olarak fesh edilmiştir. Sayın Daum ve Sayın Koch'a bugüne kadarki çalışma ve hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz"

iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması severler bugünlük benden bu kadar. Bir dahaki yazımıza kadar kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder