20 Haziran 2010 Pazar

Seo Yarışması'nda Bolubeyi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yazdığım fm 2010 maceralarıma bugün de devam ediyorum.Süper ligi 2. olarak bitirdim ve Fenerbahçe şampiyon oldu.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması na yazarken utanıyorum ama malesef durum böyle,sağlık olsun.Artık iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri kusuruma bakmasın.Bu arada iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarına güzel bir haberim var.Sergio kun Agüero'yu takımıma kattım 113 milyon dolara.Arda turan'ı da aldım ve orta saham iyice güçlendi.Veloso,van den borre,serdar taşçı gibi isimleri de aldım ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda açıklıyorum.Belki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları takip eder.Tabi ben bu oyunu boşuna oynamıyorum.Fm 2010 oynayan ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı takip eden herkese faydalı olabilmek için oynuyorum.Ayrıca sayın ozanti arkadaşım anahtar kelimeyi biraz daha fazla kullan demişti.Bu da senin için ozanti:iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder