22 Haziran 2010 Salı

iyinet seo ile Juhasz

Selamınaleyküm iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları hepiniz tekrardan hoşgeldiniz.Bugün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda yine Boluspor'dan bahsedicem.Geçenlerde barcelona ile şampiyonlar ligi grup maçında karşılaştım.Sonuç mu? tamı tamına 5-2.Şimdi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın başlığı ile bunun ne alakası var diye düşünebilirsiniz.Ben de tam bilmiyorum.ozaman Juhasz'ı tanıtayım.Ucuz bir maliyet aldığım Juhasz adlı oyuncu Macar'dır ve milli futbolcudur.İyi defans yapar.Sanırım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için bu kadar yeterlidir.Böylelikle iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları için Juhasz hakkında kısa bir bilgi vermiş oldum.Şimdi bir haber geldi ceyhun gülselam Atletico Madrid ile anlaşmış çok sinirlendim.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları yanlış alnlamasın, oyunda böyle yani.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçilerine yanlış bilgi vermek istemem.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması.Ben az önce niye iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazdım bilmiyorum elim kaydı heralde:)Ozaman yine iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazarak burada yazımı noktalamak istiyorum hadi eyvallah.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder