29 Haziran 2010 Salı

"iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması" ve Bolubeyi Gölbaşı'nda...

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucları farketmişlerdir mutlaka ama ben yine de söykeyim dedim. Bildiğiniz gibi bu blogu bolubeyi ile beraber yazıyoruz ve SEO yarışmasında ortağız diyebilirim. Bolubeyi iki gündür yazı yazmıyordu ve o yazmadıkça benim iş yüküm artıyordu az önce bolubeyi'ni aradım ve bana telefonda dedi ki Gölbaşı'ndayım internetim yok burda...
Ben de dedim ki; internet kafe yok mu kardeşim orda? İnternet kafeden yaz. Ama ikna edemedim. Neyse önemli değil. Bolubeyi'nin canı sağolsun. Ben yazarım.

Yazıyorum ama Google sanırım benim yazılarımı yazdıkça bizi geriye atmaya karar verdi. Bugün bir sıra daha düştük ve yirminciliğe geriledik. Sol tarafta bulunan kontrol linkiyle bakabilirsiniz ne durumda olduğumuza... Umarız bu durum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasının ileriki günlerinde de devam etmez. Şimdilik kendinize iyi davranın sevgili okuyucularımız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder