18 Haziran 2010 Cuma

İyinet'de fm 2010

Uzun bir aradan sonra selamınaleyküüüüm iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları.Artık burada oynadığım oyun olan fm 2010 yazıları yazacağım.Mesela yaptığım transferleri,aldığım sonuçları gibi.Seo yarışmasında bişeyler yazmak gerekli tabiki.Bu yüzden ben de fm 2010 yazıları yazayım dedim.Şimdi yeni bir oyun açtım.Hangi takım diye sorarsanız tabi ki Boluspor....Bakalım bi kaç transfer çalışmalarım var.Dentinho ile görüşüyorum.Bir yandan Mehmet Ekiciyi kadroma kattım.Verratti ile görüşmelerim devam ediyor.Çağlar Birinciyi aldım az önce.Biraz da maçlardan bahsedeyim.Şusıralarda hazırlık maçları oynuyorum metz'i 2-0 yendim birazdan ajax ile oynayacağım.Neyse bugünlük bu kadar yeter hadi eyvallah......iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması nda görüşmek üzere.....

1 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması

    YanıtlaSil