19 Haziran 2010 Cumartesi

fm 2010' a devam

Dün size yeni bir oyun açtığımı söylemiştim ama bugün onu kapattım ve bir başka oyun daha açtım.Chelsea'de oynayan Görkhan Töre adlı türk oyuncuyu transfer ettim.Sonra Dentinho,Çağlar birinci,Ömer toprak,Ceyhun Gülselam transfer ettiğim oyunculardan bazıları.Dünkü iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasınada da söylediğim gibi yine Boluspor'u seçtim.Şu an 4. haftadayım ve 3 galibiyet bir beraberlik aldım.Bu arda Gökhan Süzen ve Mehmety Ekici'yi söylemeyi unutmuşum.Onlar da iyi topçulardır haaa.Bakalım ara transfer döneminde welliton adlı oyuncuyu transfer etmeyi düşünüyorum.Onu bi transfer edeyim en az 40 gol atar bir sezonda.Aslında şimdi alacaktım ama yeterli bütçe vermedi yönetim.Benim de canım sııldı bu duruma va iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı yazayım dedim ve içimi döktüm.tekrar görüşmek üzere.....

1 yorum:

  1. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması

    YanıtlaSil