21 Haziran 2010 Pazartesi

Trkygnclr webmaster ve Agüero

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için attığım bu başlığın saçma olduğunun farkındayım.Ben de anlamadım ne manaya geldiğini.Ama agüero dikkatinizi çekmiştir.Süper ligi boluspor la şampiyon bitirdim ve Agüero gol kralı oldu.Bunu da iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda yazmak istedim ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları görsün dedim menejerlik nasıl oynanırmış.Veloso,mehmet ekici,lukaku gibi isimleri sattım ve mesut özil ismini boluspor kadrosuna kazandırdım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri okusun diye.Şu anda şampiyonlar ligi maçı oynuyorum ve partizan takımını 3-1 yendim.Aslında bu yazıların iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ile ne alakası var ben de anlamadım.Ozan bana saçmala dedi ben de saçmalıyorum işte.Çünkü iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın mantığı buymuş.Yani iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelimesini olduğunca çok kullanmakmış bir yazıda.Ben de o yüzden her bi halta bu kelimeyi yazıyorum.Hayırlısı olsun..Yeni bir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yzaısında görüşmek üzere.Kendinize kib......

1 yorum:

  1. dostum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nın amacı saçmalamak değil seo yapmaktır :)

    YanıtlaSil