29 Haziran 2010 Salı

İyinet Seo Yarışması Özür Yazısı

Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları önünde Ozanti arkadaşımdan özür diliyorum.Çünkü birsüreliğine Gölbaşına gitmiştim ve orada internet olmadığı için iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı yazamadım.Bir baktım ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sitemize sayın ozanti baya bi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı eklemiş.Ben de bu yüzden mahcup oldum ve şimdi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı yazmaya başladım.Bu arada yarın Bolu'ya gitmek için bilet ayırttım.Orada da intenet yok evde ama bizim imamın evinde internet var ve ondan rica edicem artık.Yoksa Ozantiye ayıp olacak bunun farkındayım.Bununla beraber iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması bizim için yalan olucak.Bunun için gerekli gayreti göstermeye çalışıcam.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nı başıboş bırakmak olmaz.Ha ozan bir de bana mail yollayacaktın c sharp ile ilgili unutma haa.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri önünde tekrardan kusura bakma diyor ve gömüyorum kendine kib...Tabi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarını unutmadım siz de kendinize kib...

3 yorum:

  1. hadi hadi internet kafeler ne iş yapıyor :D şaka dostum şaka :D affettik hadi :D

    YanıtlaSil
  2. Gölbaşının köyündeydim laaa.olsa yazmam mı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı?:)

    YanıtlaSil
  3. "iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması"nın önemini bildiğini biliyorum. elbette yazarsın :) bu arada nasılsın?

    YanıtlaSil