29 Haziran 2010 Salı

Trkygnclr Webmaster'da fm 2010 faciası

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması başlığımda facia dedim çünkü eski oyunum silindi.Hani şu iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazılarına konu edindiğim var ya işte o.Oynarken oyun yavaşlamaya başladı ve ben de save dosyasını alarak oyunu sildim ve tekrardan kurdum.Save dosyasını almamın tek sebebi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'dı.Çünkü bu oyunda oynadıklarımı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazıyordum ve 2018 yılına gelmiştim.Ne yazıkki bir kaza oldu ve başka save dosyasını almışım.Ama canınızı sıkmayın çünkü yeni bir oyun açıcam ve köyde onu oynıycam.Tabi son olarak da iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı olarak buraya ekliycem transferleri(Sevgili imamımızdan müsade alabilirsem:)).Farkettiyseniz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelimelerine link verdim.Çünkü ozanti de link vermiş bazı yazılarında.Ben de düşündüm ki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması kelime öbeğine link verirsem bir halta yarar belki iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için.Bugünlük bu kadar yeter diyelim hadi görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Bi de bu yazının altına yorum yapayım dedim belki bi faydası olur iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için.hani yorumların homojen dağılması açısından.iyiiyim çok şükür yuvarlanıp gidiyoruz.Sen nasılsın konyalarda nabaysun?

    YanıtlaSil
  2. çok şükür işte iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasıyla uğraşıp duruyoruz. Google bizi sevsin diye ıkınıyorum.bu arada boluda kendini zora sokma. de boşver ben idare ederim buraları :D

    YanıtlaSil