25 Haziran 2010 Cuma

Trkygnclr Seo Yarışması ile Webmaster

Cumanız mübarek olsun iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurları.Dün yazı ekleyemedim kusura bakmayın.Ama iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurlarına sunabileceğim bir bahanem var.Dün arkadaşımın evini taşımıştı ve şu an heryerim ağrıyor.İnanırmısınız iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurları bu gece rüyamda bile ev taşıyordum:)Ama dün ev taşırken aklım iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması'ndaydı.iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması'na yazı eklemediğim için huzursuzdum ama neyse şimdi iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması'na yazı ekleyerek dünü telafi etmeye çalışıyorum.Bu arada iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması'na eklediğim fm 2010 yazılarımı merak etmiş olabilirsiniz.Ama merak etmeyin unutmadım aklımda ve şu an oynuyorum.Bundan sonraki iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması yazımda o konuya geri dönüş yapacağım.Karışmayın bende:)Neyse bütün iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması takipçilerinin cuması mübarek olsun tekrar görüşmek üzere....kendinize kib...

1 yorum:

  1. olsun bakalım olur böyle şeyler iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması esnasında

    YanıtlaSil