25 Haziran 2010 Cuma

Frmtr Trkygnclr ile fm 2010' a Geri Dönüş

iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurlarına Bolubeyi'nden selam olsun...Bundan önceki iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması yazımda fm2010'dan tekrar bahsedeceğimi söylemiştim.Uzun süredir iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması'na bu konu ile alakalı yazı yazmıyorum.Tabi iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurları merak etmiştir Boluspor'da neler olup bittiğini.Öncelikle kilit adamım olan Sergio Agüero'yu 113 milyon dolara aldığımı daha önceki iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması yazımda söylemiştim ve şimdi onu 100 milyon dolara Arsenal'a sattım.Bu yüzden forvet hattında sıkıntı yaşıyorum.Onun yerini doldurabilecek birisi bulamadım henüz.iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması takipçilerimiz merak etmiştir heralde başka transfer yapmadın mı diye.Hemen söyleyeyim Mike Martins adlı oyuncuyu transfer ettim.Tabi iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurları tanımaz bu oyuncuyu,çünkü şu ana 2016 yılındayım.iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması okurlarına söz verdiğim gibi fm 2010 yazıma devam etmenin mutluluğunu yaşıyorum.Birdaha ki iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması yazımda kaldığımız yerden devam edicem inşallah.Esen kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder