28 Haziran 2010 Pazartesi

Google Buzz

Google sosyal medyası sayılabilecek olan Buzz uygulamasından mutlaka haberiniz olmuştur. Ben açıldığından beri inatla denemiyordum. Bugün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yeni özellikler eklerken farkettim bir deneyim dedim. Bir paylaşımda bulundum kendi kişisel hesabımla... FriendFeed gibi ama daha değişik bir şey olmuş. Google hizmeti olduğu için sıralamada muhtemel etkilerini göz önüne alarak kullanma kararı aldım. Bundan sonra yazdığımız her yazı Facebook, FriendFeed, Twitter, Digg, RSS ve elbette Google Buzz ile okunabilecek yahut takip edilebilecek. Böylelikle sosyal mecralarımızın arasına bir yenisini daha eklemiş bulunmaktayız. Backlink çalışmalarına da yavaş yavaş hız veriyoruz. Bakalım bu yarının sonuçlarına nasıl bir etki edecek?

Bu arada edu ve gov hacklink elde eden arkadaşların yaptıkları ayıbı kınıyoruz. Bu sizin haysiyetinize kalmış bir şey diye düşünüyorum ama yarışma böyle seyretmeye devam edecek olursa maalesef biz de yapmak durumunda kalırız. Yarışma başlamadan önce trgy'dan rica etmiştim hacklink yasak olsun diye ama dinlettiremedim. Yarışma sonlandığı zaman gerçekten haketmeyen birilerinin kazandığı görülecek gibi ya hadi hayırlısı diyorum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri...

2 yorum:

  1. hacklink sana neden battı kıl mısın arkadaşım sen

    YanıtlaSil
  2. etik birşeymiş gibi bir de hacklink sana neden battı demeye utanmıyor musun? edepsiz insan...
    iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması bitsin elbet ben senin ip adresini bulur, trgy'dan kim olduğunu öğrenirim. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması hele bir bitsin...

    YanıtlaSil