12 Temmuz 2010 Pazartesi

Ben diyorum Türkçe bu diyor İngilizce...

Ne laftan anlamaz bir malmış bu anlamadım. Google'dan bahsediyorum elbette. Mal hala çevirisini yap diyor bana. Bugün bir kaç iyileştirme daha yaparak durumu toparlamaya çalıştım. Umarım yarına düzelir. Bir de şunu söylemeliyim; bolubeyi nerdesin oğlum?
La Ereğli'den sırf yarışmada geriye düşmeyelim diye girdim internet kafeden yazı yazıyorum lan :D
Neyse olur iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması esnasında bu tip olaylar...
Değil mi iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sevicileri...
Bugün neden Ereğli'deyim sorusunu bilhare Konya'ya döndüğüm zaman cevaplandıracağım. Bu arada yazının spam olarak algılanmaması için SEO ile ilgili şeyler ve kısa olmayan yazılar yazmam gerekiyor bunu biliyorum  ama vaktim yok. Yazının uzunluğunun 100 kelime sınırını geçtiğine inanmak isteyerek SEO yarışması için yazdığım bu yazıyı noktalıyorum. Haydi bir sonraki yazımda görüşmek üzrere...

Son olarak bolubeyi yakma beni diyorum ve yazımı bitiriyorum.
ozanTi - Ereğli'den bildirdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder