9 Temmuz 2010 Cuma

Bu Sayfanın Çevirisini Yap Sorunu...

Sorun Google kaynaklı bir sorun. Sayfa bağırıyor ben TÜRKÇE bir sayfayım diye ama Google yapay zekası bunu anlamıyor. Hani nerde bu yapay zeka? Sanırım bu yapay zeka dedikleri gerçekte olmayan bir şey. Eğer yapay zeka olsa, sadece "ç,İ-ı,ü,ğ,ş,ö" harflerine bakarak anlayabilir. Ama zekayı o kadar yapay yapmış ki Google ortaya salak bir şey çıkmış...


iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucusu arkadaşlarım lütfen söyleyin bana yanlı bir şey mi söylüyorum ben? Google azıcık bir zekası olan makineler topluluğu olsa bu dediğimi ayırt eder...
Neyse sorunu çözmeye çalışıyorum düzeltebilirsem sıralamamız geri eski yerine gelir diye umut ediyorum. Bir de yazı durumu ile backlink olayı var...

Backlink olayını daha çözemedik. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması sıralamasında yükselmeye devam ederiz backlink olayını çözersek...
Böylelikle iyinet frmtr okuyucularına rahat bir trkygnclr webmaster olayı esnasında seo yarışması müsabakası seyrettirebiliriz. Kusura bakmayın ikili arama kelimelerinden yükselerek normal durumu da toparlama denemesiydi sadece :) Bakalım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na etkilerimizi izleyip göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder