8 Temmuz 2010 Perşembe

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması - Bolubeyi'ne Teşekkür :)

Dün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için yazdığım yazıda hazıra dağ dayanmaz demiştim muhtemelen pek sevgili okurlarımız hatırlıyorlardır.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması Hazıra Dağ Dayanmaz :) başlıklı yazımı hatırlamayanlar tıklayıp okuyabilirler. Neyse efendim burayı çabuk bir şekilde geçersek, bolubeyi'ne teşekkürlerimi buradan bildirmek istiyorum. Sanırım dün yazımı görmüş olacak ki bugün yeni yazılar kaydetmiş, bolubeyi'ne verdiğim zahmet için özür diliyorum.
Ben siteyi bir kaç yere kaydettim bunlar bize katkı sağlayacağını düşündüğüm yerler. Ama ikinci sayfaya düştük. 21. ve 22. sıralar bize tahsis etmiş Google amcamız. Tabi biz 1. ve 2. sırayı bize tahsis etmesini bekliyoruz elbette.
Bu sıralar pek fazla yazı yazamadım yazılar biraz düzensiz aralıklarla yazıldı falan filan dolayısıyla bir "punishment" ile karşı karşıyayız. Durumu toparlayacağımı düşünüyorum, bakalım bakalım sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucusu dostlarım şimdilik hoşçakalın... Bir sonraki yazımızda görüşmek dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder