3 Temmuz 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması Mengen'de

Sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarımız, şu an Mengen'de bir internet kafedeyim.Dün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı ekleyemedim,çünkü hocamızın interneti kapalıydı ve ben de kotalı olduğu için hocaya söyleyemedim.Bu yüzden artık otostopla Mengen'e gelip siz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarımıza ulaşmaya çalışacağım.Bir önceki yazımda yeni kurallardan bahsetmiştim, ozanTi yayınlamadıysa bilemem tabi.Google'ın sahipleri geçenlerde alexa'da yükselmek istiyosanız yazılarınızı Mengen'den ekleyin açıklamasını yaptı.Şimdi durup Alexa ve Google ne alakası var kardeşim demeyin bana. Ben de  iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için hemen Mengen'e geldim ve yazı ekliyorum. Az önce alexa'ya baktım ve 1.301.000'nci sıraya gelmişiz. Çok mutlu oldum iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yolunda. Kendinize kib esen kalın...

Bolubeyi-Mengen'den bildiriyor :)

2 yorum:

  1. Bu yazıda alexa;'ya biraz yalakalık yaptım link vererek belki işe yarar diye:) Her şey iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için...

    YanıtlaSil
  2. iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması için çabalıyoruz kazanacağız :D

    YanıtlaSil