24 Temmuz 2010 Cumartesi

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasıcısı Bolubeyi Mengen'de

Hepinize Boludan kucak dolusu sevgiler iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması takipçileri.Hatırladığınız gibi bir kaç hafta önce Mengen'deydim ve iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı eklemekte sorun yaşıyordum,çünkü burada internetle kolay kolay buluşamıyorum.Yine aynı sorun devam ediyor ama elimden geldiğince iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarını yazısız bırakmamaya çalışıyorum.Seo teknikleri adlı yazılarımızda belirtmiştik zaten sık sık yazı eklememiz gerektiğini.Bu yüzden iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'na yazı eklemek için çaba gösteriyoruz.Hazı Mengen'e gelmişken başımdan geçen bir olaydan kısaca bahsedeyim,geçenlerde bisiklet elimde yürürken köyün azgın köpeğiyle karşılaştım ve beni yiyordu nerdeyse.iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlarının dikkatini çekmiştir,ısırıyordu yazmadım,yiyordu yazdım çünkü gerçekten de öyle oldu.Bisiklet sayesinde kurtuldum diyebilirim.Neyse bu kadar yeter,zaten köpek saldırısı ben de şok oluşumuna yol açtı.Hepinize iyi günler...

1 yorum:

  1. Vay anasını bee daha geçen hafta boludaydım şimdi kötü ankaradayım.Nerdeeeen nereye????

    YanıtlaSil