21 Temmuz 2010 Çarşamba

iyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster Seo Yarışması'nda Ben!

Ne alaka bilmiyorum açıkçası ama SEO ile ilgili yazmak istemediğimden olsa gerek böyle bir yazı. Şimdi biz ilk beşe girdiğimiz için bizi takip eden, çelme takmak isteyen mutlaka olacaktır sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları. Böyle yazılar Semantic Web denilen olaya uymuyor diyen akl-ı selimler çıkacaktır ki; çok da haklılar. Ancak SEO yarışmasındayız diye de sürekli SEO yazacak değilim.

Zira sevgili iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları, SEO makalesini yazanlar da İNSAN sonuçta! Değil mi? Şimdi çıkıp biri desin tam bu cümlenin arkasına: "Değil!". Sonra da ben çirkefleşeyim, ağzını yüzünü bir yırtayım.
Zaten son bir kaç gündür gerginim. Çatacak yer arıyorum. Hazır denk gelmişken birilerine ağız burun gireyim. Sonra da adımız manşetlerde: "İyinet Frmtr Trkygnclr Webmaster SEO Yarışması'nda Cinayet"
Aslında hiç fena olmaz. Şaka şaka kimseye çatacağım falan yok. Neden çatayım yahu? Şurda uslu uslu yarışıyoruz. Dünkü şoku da atlatmışım daha ne?

Keyfimden yazıyorum böyle, gergin olsam dünkü gibi yazılarım olur ;) Neyse pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurları bugün soluğum kesildi yeter yani, bu son yazım bugünkü. Hadi Allah'a emanet olun pek değerli iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okurlaru.
Yazı yeterince uzun oldu mu bilmiyorum ama umarım ayarını tutturmuşumdur :D

1 yorum:

  1. Uzun bir iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması yazısı olmuş.

    YanıtlaSil