23 Temmuz 2010 Cuma

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması ve 1

Efendim başlıkta "bir"in ne işi var diyebilirsiniz iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması okuyucuları. Ama bir manası bir anlamı elbetteki var. Ancak bu anlam SEO ile ilgili bir anlam değil. Olsaydı iyi olurdu mesela h1 tagı ile işi kıvırabilirdim ama kıvırmıyorum. Şimdi gelelim başlıktaki 1 ve asıl anlamına... Ne anlamı var bunun şimdi açıklayacağım ama biraz sabretmeniz gerek. Çünkü iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'ndaki bugünkü yazımda biraz gizem olsun istiyorum. Semantic web ile ilgili yazım yarınki ikinci yazım olacak. Neden yarınki ikinci yazımda olacak? Bunun sebebi de aslında birincinin sebebiyle aynı. Sebebi biraz sonra gelecek ama biraz sabretmeniz gerekecek.

Neden birazdan birazdan diyorum? Çünkü ana haber bültenlerindeki gibi olsun istiyorum. Kullanıcı SEO yarışmasındaki bu makaleyi daha bir merakla okusun. Daha hevesle takip etsin yazıyı diye bir martaval okudum ama inanmayın sadece yazı biraz daha uzasın diye şey ediyorum.

Asıl sebebe gelecek olursak efendim bu yazı 110. yazı iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunda. Yarın 111. yazıyı yazıyorum inşallah. 111 neyi ifade ediyor? Elbette birinciliği ifade ediyor. Ve yarından itibaren birincilik yolunda daha hızlı ilerleyeceğiz inşallah...

2 yorum:

  1. HAcı o zaman iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması'nda 222. veya 333. yazı yazmayalım.Hatta 221 yazı yazıp bırakalım:)))

    YanıtlaSil
  2. öyle yapacağız zaten hacım iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogunda :D

    YanıtlaSil